Skanošo kluču alfabēts (LV)
Skanošo kluču alfabēts ir valodas spēle, kas sastāv no 33 alfabēta klucīšiem, uz katra kluča 6 skaldnēm ir attēlots: 
1.Lielais drukātais burts;
2.Mazais drukātais burts;
3.Lielais rakstītais burts;
4.Mazais rakstītais burts;
5.Zīmējums, kura nosaukumā attiecīgā burta skaņa ir pirmā;
6.Kārtas skaitlis alfabētā.

01

Skanošo kluču alfabēts ir valodas spēle, kas sastāv no 33 alfabēta klucīšiem, uz katra kluča 6 skaldnēm ir attēlots:
1.Lielais drukātais burts;
2.Mazais drukātais burts;
3.Lielais rakstītais burts;
4.Mazais rakstītais burts;
5.Zīmējums, kura nosaukumā attiecīgā burta skaņa ir pirmā;
6.Kārtas skaitlis alfabētā.
Saliec visus 33! Bērni nereti ciparus iemācās ātrāk nekā burtus, bet, ja ne, ir jau arī špikeri. Bērnu aicina ievietot visus klucīšus kastītē pēc kārtas, sākot no 1. Pēc tam, pēc kārtas apgriežot katru, bērns liek to atpakaļ un nosauc burtu. Tā nevilšus var iegaumēt alfabētu, lai gan tas nebūt nav pirmsskolas izglītības uzdevums! Katru reizi pirms uzdevuma vienojas ar kuru burtu kategoriju šoreiz darbosies /lielie, mazie, rakstītie, iespiestie/, lai nerodas mikslis.

02

Saliec visus 33! Bērni nereti ciparus iemācās ātrāk nekā burtus, bet, ja ne, ir jau arī špikeri. Bērnu aicina ievietot visus klucīšus kastītē pēc kārtas, sākot no 1. Pēc tam, pēc kārtas apgriežot katru, bērns liek to atpakaļ un nosauc burtu. Tā nevilšus var iegaumēt alfabētu, lai gan tas nebūt nav pirmsskolas izglītības uzdevums! Katru reizi pirms uzdevuma vienojas ar kuru burtu kategoriju šoreiz darbosies /lielie, mazie, rakstītie, iespiestie/, lai nerodas mikslis.
Saliec visus 33! Bērni nereti ciparus iemācās ātrāk nekā burtus, bet, ja ne, ir jau arī špikeri. Bērnu aicina ievietot visus klucīšus kastītē pēc kārtas, sākot no 1. Pēc tam, pēc kārtas apgriežot katru, bērns liek to atpakaļ un nosauc burtu. Tā nevilšus var iegaumēt alfabētu, lai gan tas nebūt nav pirmsskolas izglītības uzdevums! Katru reizi pirms uzdevuma vienojas ar kuru burtu kategoriju šoreiz darbosies /lielie, mazie, rakstītie, iespiestie/, lai nerodas mikslis.

03

Saliec visus 33! Bērni nereti ciparus iemācās ātrāk nekā burtus, bet, ja ne, ir jau arī špikeri. Bērnu aicina ievietot visus klucīšus kastītē pēc kārtas, sākot no 1. Pēc tam, pēc kārtas apgriežot katru, bērns liek to atpakaļ un nosauc burtu. Tā nevilšus var iegaumēt alfabētu, lai gan tas nebūt nav pirmsskolas izglītības uzdevums! Katru reizi pirms uzdevuma vienojas ar kuru burtu kategoriju šoreiz darbosies /lielie, mazie, rakstītie, iespiestie/, lai nerodas mikslis.
Kastītē klucīšus saliekam kā iepriekšējā variantā (no 1 līdz 33) Taču šoreiz apgriežam tā, lai redzams attēls. Pēc tam mēģinām „lasīt alfabētu” – tas ir, nosaukt katra zīmējuma pirmo sākuma burtu.

04

Kastītē klucīšus saliekam kā iepriekšējā variantā (no 1 līdz 33) Taču šoreiz apgriežam tā, lai redzams attēls. Pēc tam mēģinām „lasīt alfabētu” – tas ir, nosaukt katra zīmējuma pirmo sākuma burtu.
Grūtākas pakāpes uzdevums ir salikt alfabētu, liekot katru nākošo burtu, izmantojot atšķirīgu burta formātu.

05

Grūtākas pakāpes uzdevums ir salikt alfabētu, liekot katru nākošo burtu, izmantojot atšķirīgu burta formātu.
Visi kluči izbērti no pamatnes un uzdevums ir veidot saprotamus vārdus no 4 burtiem, liekot tos pēc kārtas uz pamatnes (piemēram, ROZE,LĀPA, KIJA, GANS, DESA, LUPA utt.). Tā kā bērna rīcībā ir tikai pa vienam no katra burta, tad kā palīglīdzekli iesakām izmantot papīra lapu, kur pārzīmē vai  pārraksta katru izveidoto vārdu, lai pēc tam varētu vajadzīgo burtu „aizņemties”, izņemt un  lietot arī citā vārdā. Tā pie reizes arī roka vingrinās rakstīšanā!

6

Visi kluči izbērti no pamatnes un uzdevums ir veidot saprotamus vārdus no 4 burtiem, liekot tos pēc kārtas uz pamatnes (piemēram, ROZE,LĀPA, KIJA, GANS, DESA, LUPA utt.). Tā kā bērna rīcībā ir tikai pa vienam no katra burta, tad kā palīglīdzekli iesakām izmantot papīra lapu, kur pārzīmē vai pārraksta katru izveidoto vārdu, lai pēc tam varētu vajadzīgo burtu „aizņemties”, izņemt un lietot arī citā vārdā. Tā pie reizes arī roka vingrinās rakstīšanā!
Visi kluči izbērti no pamatnes un uzdevums ir veidot saprotamus vārdus no 4 burtiem, liekot tos pēc kārtas uz pamatnes (piemēram, ROZE,LĀPA, KIJA, GANS, DESA, LUPA utt.). Tā kā bērna rīcībā ir tikai pa vienam no katra burta, tad kā palīglīdzekli iesakām izmantot papīra lapu, kur pārzīmē vai  pārraksta katru izveidoto vārdu, lai pēc tam varētu vajadzīgo burtu „aizņemties”, izņemt un  lietot arī citā vārdā. Tā pie reizes arī roka vingrinās rakstīšanā!

7

Visi kluči izbērti no pamatnes un uzdevums ir veidot saprotamus vārdus no 4 burtiem, liekot tos pēc kārtas uz pamatnes (piemēram, ROZE,LĀPA, KIJA, GANS, DESA, LUPA utt.). Tā kā bērna rīcībā ir tikai pa vienam no katra burta, tad kā palīglīdzekli iesakām izmantot papīra lapu, kur pārzīmē vai pārraksta katru izveidoto vārdu, lai pēc tam varētu vajadzīgo burtu „aizņemties”, izņemt un lietot arī citā vārdā. Tā pie reizes arī roka vingrinās rakstīšanā!
1.Līdzīgi kā iepriekš, taču šoreiz uzdevums veidot jau noteiktu vārdu šķiru, piemēram, darbības vārdus – ŅAUD, ŽŪST, KRĪT, DZER, VĪLĒ, TRIN, BLĒJ utt. 
2.Varam mēģināt arī krāsu nosaukumus – ZILS, ZAĻŠ, ROZĀ un tā turpinām.

8

1.Līdzīgi kā iepriekš, taču šoreiz uzdevums veidot jau noteiktu vārdu šķiru, piemēram, darbības vārdus – ŅAUD, ŽŪST, KRĪT, DZER, VĪLĒ, TRIN, BLĒJ utt.
2.Varam mēģināt arī krāsu nosaukumus – ZILS, ZAĻŠ, ROZĀ un tā turpinām.
Salikt vārdu ar iespējami lielāku burtu skaitu, to var darīt arī sacensības veidā, katram spēles dalībniekam (2-4 dalībnieki)  izvēloties savam iedomātajam vārdam atbilstošos klučus un spēli iespējams dažādot, izvēloties dažādus burtu formātus.

9

Salikt vārdu ar iespējami lielāku burtu skaitu, to var darīt arī sacensības veidā, katram spēles dalībniekam (2-4 dalībnieki) izvēloties savam iedomātajam vārdam atbilstošos klučus un spēli iespējams dažādot, izvēloties dažādus burtu formātus.
Salikt iespējami daudz vārdus ar augošu burtu skaitu katrā nākošajā vārdā.

10

Salikt iespējami daudz vārdus ar augošu burtu skaitu katrā nākošajā vārdā.
Salikt vairāku vārdu savienojumus, piemēram, lietvārds un darbības vārds vai īpašības vārds un lietvārds.

11

Salikt vairāku vārdu savienojumus, piemēram, lietvārds un darbības vārds vai īpašības vārds un lietvārds.
Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis.  Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).

12

Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis. Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).
Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis.  Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).

13

Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis. Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).
Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis.  Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).

14

Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis. Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).
Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis.  Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).

15

Izmantojot divus trīs krāsainos klucīšus kā metamos kauliņus pa vienam vai abus reizē, atrast dotajai krāsai atbilstošas skaņas kādu burtu. Pieņemtais krāsu un tai atbilstošo skaņu apzīmējums ir: ‘’sarkans’’ – patskanis, ‘’zils’’ – nebalsīgais līdzskanis, ‘’gaišs koks’’ – balsīgais līdzskanis. Salikto burtu pāri izlasīt (veicinot skaņu un to dažādo salikumu izrunāšanu).
Tukšo klucīti iespējams marķēt ar apzīmējumiem brīvi izvēlētu uzdevumu veikšanai, piemēram LD (lielais drukātais), MD (mazais drukātais), LR (lielais rakstītais), MR (mazais rakstītais),  SK vai NR (kārtas skaitlis alfabētā), ATT (attēls) vai ZĪM (zīmējums) Tad klucīti var izmantot kā metamo kauliņu un veikt dažādus uzdevumus, atbilstoši uzmestajai zīmei.

16

Tukšo klucīti iespējams marķēt ar apzīmējumiem brīvi izvēlētu uzdevumu veikšanai, piemēram LD (lielais drukātais), MD (mazais drukātais), LR (lielais rakstītais), MR (mazais rakstītais), SK vai NR (kārtas skaitlis alfabētā), ATT (attēls) vai ZĪM (zīmējums) Tad klucīti var izmantot kā metamo kauliņu un veikt dažādus uzdevumus, atbilstoši uzmestajai zīmei.
Būvēt torņus, to var darīt sacensības veidā vairāki spēlētāji, sekmējot koordinācijas, pirkstu veiklības un pacietības attīstīšanu.

17

Būvēt torņus, to var darīt sacensības veidā vairāki spēlētāji, sekmējot koordinācijas, pirkstu veiklības un pacietības attīstīšanu.

Cena bez PVN 37.70     Cena ar PVN 45.62     IEGĀDĀTIES