» » » Reizrēķina tabula ar pamatni (līdz 25)

Reizrēķina tabula ar pamatni (līdz 25)

 22.02

Reizināšanas tabula veidota kā palīglīdzeklis pilna reizrēķina tabulas apguves sākumposmam spēles vai sacensības formātā, izmantojot redzes, kā arī mehānisko (pirkstu) atmiņu.
Kombinatorikas princips – iespēja savienot horizontālās un vertikālās ailes informāciju, palīdz izprast reizināšanas būtību un reizrēķina apguvi no „iekalšanas” padara viegli uztveramu, izprotamu un pārvērš par spēli.
Pamatni var lietot dažādi – piemēram:
-Kauliņus izliek uz galda, ņem pa vienam (nejaušības principas veidā) un atrod tā vietu tabulā un ievieto tajā. To dara, kamēr tabula ir aizpildīta;
-Kauliņus ievieto pamatnē ar kreiso (tumšo) pusi uz augšu, nosauc izvēlētā kauliņa skaitli, apgriež un pārbauda, vai skaitlis ir pareizs. Pareizos kauliņus var likt vienā kaudzītē, nepareizos – atbildes otrajā kaudzītē. Ar tām pastrādā vēlreiz, līdz nepareizo atbilžu nav;
-Apgūt reizrēķinu pēc kādas noteiktas sistēmas, piemēram – tikai pa horizontālām vai vertikālām ailēm, tikai pāra vai nepāra skaitļi, u.t.t.

Kategorijas: